måndag

image164

bara mig som bloggen har strulat för
? sjukt irriterande när det inte går att logga in iallafall. hur som helst så har dagen varit bra, endast två lektioner har vi haft och vi fick även sluta tidigare, då vart mallan glad eftersom då hann hon äta innan träningen. faktist rätt rolig träning idag, men nått som var mindre kul var ju samtalet som jag tog med stefan efter träningen. var ett tungt beslut, men det gäller ju endast någon vecka satt. hoppas det blir bättre :) ni förstår självklart inte vad jag snackar om nu, men ni som känner mig vet nog vad det handlar om. nu har jag nyss bakat en kladdkaka och ska lägga mig i soffan och njuta av den. have a nice day!

peace, och tänd ett ljus för Engla som hittades död igår. vill inte ens prata om det för jag tycker det är så hemskt. jävla psykopater det finns här ute i världen.
världen skrämmer mig......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0