onsdag

underbara vårdagar det har varit nu tisdag och onsdag, så idag var det bara på med brillorna och ut i solen. jag vet inte om det bara är för mig, men jag blir alltid så glad när solen är framme? annars känns allt så himla booooring. jaja nog om det, idag har jag inte hunnit med så mycket, fick skynda mig hem och käka, för att sedan dra till jobbet (för er som inte vet så fick jag jobbet, så nu gäller det att jag är motiverad och jobbar på bra). och nu sitter jag här i morgonrocken, nyduschad och fräsch. och på tal om ingenting...gud så less jag är på min blogg nu, måste göra om designen. kanske ska börja redan nu? yeye för mycket information till er stackare nu känner jag!

image169
några av mina classmates i solen

pusssss från mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0