tisdag


image138första skoldagen för mig idag efter lovet, var mycket roligt att träffa alla klasskamrater igen, dom har varit saknade. var en ganska slapp dag idag, eftersom vi endast hade två lektioner. och på  lunchen blev det till att umgås med snygg-rossan, vi gick på stan och handlade och åt på subway. och vet ni vad? skinnjackan är ju verkligen omtyckt nu märker jag, varenda en går ju med en. jag har ju en från förra året, men har bestämt mig för att bryta den trenden. så efter många om och men så köpte jag en REGNjacka, kan ni förstå det? den är köpt på h&m och är faktist jätte söt i verkligheten (enligt mig). så den här kommer jag nog gå runt med i vår, om inte något annat intressant dyker upp. men skinnjackan får nog vara på tills det blir lite varmare tyvärr. jaja, nu har jag nyss kommit hem från en solning med min älskade mamma, det var ett tag sedan jag solade, så blev lite rödis.

Peace
dagens köp: regnjacka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0