tisdag

image151

mhm, kom nyligen hem från
"jobbet", har haft en test dag på jobbet som jag förhoppningsvis kommer börja jobba på. inga kommentarer om hur det gick. övriga dagen har varit bra, men låååååång. jag, malin och emelie satt inne på gatufestens hemsida och kikade lite idag om biljett pris och artistinformation, dra mig baklänges vad jävulskt peppad jag är nu, artister som ska dit är bla - adam tensta, håkan hellström, magnus uggla, mange schmidt, petter, vincent m.fl, kommer blir grymt, och förhoppningsvis så kommer vädret kanske vara bättre än förra året? jaja, är ju ett tag kvar satt. nu ska jag ner och bre några mackor, och prata tjejsnack med mamit.

vem är du? känner jag dig?


pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0