tisdag

mhm, idag har det varit en mycket tung dag. till att börja med, det stog på matlistan att det skulle vara lasagne till lunch, och var får vi? POTATISBULLAR. ja, så då kan man ju säga att den dagen var förstörd, sen satt jag kvar på skolan och sydde lite. och sen kom papi och hämtade mig nere på navet, och vi for till eon-arena för att kolla på timrå-modo. kände på mig hela tiden att det skulle bli förlust, men sen kom stefan och mattias och peppade mig så jag vart taggad som tuuuusan.... men det räckte inte, förlust i förlängning med 2-3 (TACK VARE DOMMAREN)..... mhm hata dommare, hej svejs dö i aids dommarjävel



nu fick jag dåligt samvete.....förlåt dommare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0