helt slut

om det endå gick att förklara vilken sjuk träningsverk jag har idag, det är nu man märker hur grymt otränad man är, hua. idag har det varit en ganska slapp dag på skolan, kan dock vara för att jag kom till skolan runt elva eftersom jag försov mig. vi har haft block hela dagen, så vi jobbade med några kollage som ska vara inlämnade tills på måndag. efter lunchen gick jag, linn, amanda och sanne ner på charm och köpte en semla, på vägen hem så puttade amanda mig så jag ramlade.. i hund bajs, tycker om dig också! sen så åkte jag 20 över 3 bussen hem, och när jag kom hem så åt jag middag och umgicks med mamma. mh, sen har jag bara myst... så det har varit en skit skön dag! förövrigt så har jag ätit två stycken semlor idag, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0