höstjacka

                                                 image12
gårdagens köp: en brun väska (på bilden)

hua, idag har jag använt min höst-jacka. och idag när det var som kallast och allt, frös ju röven av mig. men nej, imorgon får det nog bli dunjackan igen, om det inte blir lite varmare dvs. jaja, har  varit en hyffsat bra dag idag igen, förutom att jag saknar malin olofsson, som för tillfället är sjuk.men imorgon kanske hon kommer på skolan, kan ju hoppas iallafall! mhm,  och idag efter skolan så åkte jag till härnösands gymnasium där jag hämtade mitt nya busskort (eftersom de andra är gone). satt nu slipper jag åka på någon gammal lapp som jag har fått åkt på sen i fredags, rätt roligt om jag får säga det själv. meneee, nej. nu ska jag slå mig ner i soffan och försöka läsa lite historia, som är mitt favorit ämne.....he-he-he! pussva
                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0