stan

åh så underbart väder det är idag. vaknade runt 10 tiden av att solen lyste in på rummet, så skönt. sen gick jag ner och fikade lite och myste lite med syskona mina, pratade lite med mamma också. sen ringde yrhönan-jessica och påminnde mig om att vi skulle gå ner på stan en snabbis, för att jag skulle köpa ny foundation och nya underkläder. blir ju så illa tvungen att köpa nytt smink eftersom det mesta sminket låg i väskan som jag glömde på bussen...dumdumdumdummallz! efter vi gått runt lite på stan så drog vi upp på statiol och köpte en frensch hotdog (eller hur det nu stavas), svin gott :))) hur som helst så sitter jag här vid datorn nu och väntar på att klockan ska bli halv 4 så jag får åka upp på fotbollträningen. sen ikväll ska jag mysa med bästaste, och kolla på lite film oså! bra hörs hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0