träning

phuh...kom precis hem från träningen, och idag var det den jätte omtyckta fysträningen som stog på schemat. och det var inte speciellt roligt vill jag lova, eftersom man fortfarande har träningsverk sen i måndags (pinsamt). hur som helst så gick det ganska bra endå, vi körde mest överkropp, så man kände typ inte av träningsverken i rumpisen! nej men nu ska jag smälla i mig en gainomax och sen duscha.. och om jag hinner, så ska jag plaska lite i bubbelbadet! och just det, berättade jag att jag fick tillbaka min älsklings-väska som jag tappade på bussen i fredags? det har jag iallafall fått, den låg nere på navet och skräpade i hittegods tjoffset.. då vart mallz glá. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0