dag 1 på apu:n / måndag

image106var första apu dagen idag, var roligare än jag väntat mig. för det första så    fick jag en liten vän som också skulle proao där, ingen mindre än sara :)      kanske inte blir lika långtråkigt nu när man har någon att skratta lite med. trots det slaskiga vädret så skulle vi gå bort till gymnasiet och äta, men det blev ändrade planer och vi gick bara till hemköp och köpte bl.a tacopaj. och jag har varit jätte pirrig i magen hela dagen, för att jag skulle på arbetsinterjuv klockan halv fem, men det gick faktist helt okej. nu har jag nyligen ätit och ska nu äta äppelpaj, och sen ska jag kila iväg på träning, hur nu det ska gå... somnade klockan 4 inatt, låg och vände på mig hela tiden.. kunde verkligen inte sova :( have it!

pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0