dagens

Dagens humör: är väldigt trött, annars är jag gladis
Dagens frisyr: slarvig knut på skallen
Dagens smink: söndagsmorgon = no makeup
Dagens klädsel: gråa mjukisar och bh
Dagens händelse: har inte hänt så mycket än
Dagens planer: ska klä på mig nu, sen ska jag åka till farmor. sen ikväll blir det AA med jessica
Dagens vill ha: moneymoneymoney
Dagens saknad: calle och nora
Dagens finaste: mitt rum (ironi), det är jättes stökigt
Dagens måste: beställa biljett tills matchen imorgon.
Dagens mat: hittils har jag bara ätit en macka, men blir väl nått mumsigt senare :)
Dagens köp: nothing, men igår köpte jag ett par skor
Dagens kärlek: hpmf....donno
Dagens sämsta: hm, ramlade ur sängen när jag blev rädd för sms-signalen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0