fredag natt

helt utmattad efter att ha spelat tusen omgångar av finns i sjön. jag och jessica kom fram till att det var hundra år sedan man spelade det, så det fick bli en av våra sysselsättningar denna fredagskväll. jag började köra ganska lungt, med tanke på det lätta motståndet jag hade tidigare idag (jasmine). så jag åkte på däng dom 3 första gångerna vi körde. men sen, tog jag hem resten av gångerna vi körde, känns bra haha.

en fundering som jag har just för tillfället är, vad ska jag ha på mig imorgon? mormor har 60-årsfest på parkaden, och jag har ingenting att ha på mig. vill klä upp mig lite mer än vad jag brukar ha till vardag, så... vet inte riktigt vad det blir. får sova på den saken :)

på tal om ingenting så måste jag bara få nämna elsa hosk, har alltid älskat henne som modell och jag tycker verkligen att hon är grym framför kameran. har även träffat henne in real life, höhö *stolt*, och hon är lika snygg i verkligheten som hon är på bild. bara älskar att kolla på hennes modell-bilder, och jag gillar verkligen hennes fräknar, nog för att jag också har sånna jäklar. men hon passar sjukt bra i dom,  slänger in några bilder för lite skoj.




puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0