hej knäckt

har nyss kört en runda 'hej knäckt' med jasmine, och självklart så tog man hem guldet. har tagit en paus nu, för att man blir riktigt slut av att köra det spelet vill jag lova.



tidsfördriv

Fyra SKULLE.
1. Skulle du vilja vara längre?
- nej det skulle jag inte vilja vara
2. Skulle du vilja väga mer? - absolut inte
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? - mhmmmm david beckham the one and only
4. Skulle du dricka dig full nu - nej, inte nu

Åtta KAN.
1. Kan du vifta på öronen?
- nej, men skulle vilja
2. Kan du slicka dig på näsan? - yes, as coolt om jag får säga det själv
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - ja, men får ont i huvudet när jag gör det. haha
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - nej, tror faktist inte det.
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? - ja det är klart att jag kan, roligt att se när folk gör bort sig :)
6. Kan dina vänner lita på dig? - ja, det hoppas jag iallafall
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? - ja, men det är överskattat
8. Kan du suga? - det kan min 6 månaders syster också

Svara ÄRLIGT.
1. Tycker du om någon just nu?
- tycker väl om många, men inte på det sättet
2. Sol eller måne? - solsolsolsol och sol
3. Vinter eller höst? - hm..vinter för då kan man åka bräda :)
4. Soligt eller regnigt? - soligt ftw
5. Pierca tungan elr näsan? - tungan, ska göra det när jag tagit ur tandställningen.
6. Vara seriös eller rolig? - tråkigt att vara seriös, måste ju skojsa till det lite ibland
7. Brinna upp eller drunkna? - pass
8. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - öh, föräldrar antar jag?

Om MIG.
1. Fullständigt namn?
- Malin Elisabeth Ann-chalotte Norlander
2. Vart vill du bo? - utomlands
3. Hur många barn vill du ha? - 2 tjejer vill jag ha
4. Vill du gifta dig? - men inte nu tokstolle
5. Är du kär? - hell no
6. Favorit årstid? - summmmmmmmer

Har du under dom senaste 24 TIMMARNA.
1. Kysst någon?
- nejnej
2. Blivit kramad? - yes
3. Känt dig fånig? - nej, men i onsdags..höhö
4. Saknat någon? - ja, papiiiii
5. Haft sex? - nope


FAVORITER
Färg:
 lila, gul och grön 
Mat: älskar all mat, typ.. men kött och potatis kanske :))
Band: simple plan
Film: saw 4
Bok: pojken som kallades det
Serie: one tree hill och andra avenyn
Sport: fotboll är livet
Årstid: summer
Veckodag: på sommarlovet alla dagar
Glassmak: daim
Tid på dygnet: 13:37

FÖR TILLFÄLLET:
Humör:
ganska glad iallafall
Smak i munnen: geischa
I dina öron: björn gustafsson - carina berg
Kläder: gul tröja och vita trosor
Bakgrund på datorn: david beckham
Nagellack: nått rosa som ser bedrövligt ut
Tid: 16:43
Omgivning: fyra  väggar och en snorunge vid namn jasmine
Irritationsobjekt: jasmine

HAR DU NÅGONSIN?
Dejtat någon av dina bästa vänner:
pass
Brutit mot lagen: hela dan varje dag
Blivit arresterad: fattar inte frågan / jasmine
Badat naken: jaaa, en del av sommaren ju
sovit naken: jaa, as schööönte
sovit med sällskap: ja
Varit med på TV: ja, hon var grym  / / franzenskolans elever/lärare
Kysst någon du inte känner: ja

nej, nu tjatar jasmine om revanch på hej knäckt... och vad gör man inte för sina vänner, suck...


puss / malin och björn



 


Kommentarer
Postat av: rosanna

fan malin, besviken.. det ska stå rossans kroketter&kött på favoritmat!!!

2008-03-07 @ 23:20:46
URL: http://rosannascharin.blogg.se
Postat av: malin

fan, alltså sorry rossan......

2008-03-08 @ 01:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0