lördag

började med väl med att jag försov mig imorse, hade träning k´lockan halv 3 och stefan skulle hämta mig 2. och jag vaknade kvart över ett. blev en snabb frulle så jag skulle hinna smälta den. träningen gick väl bra, och som alltid så är det ju en person på träningen som alltid gnäller, mycket jobbigt enligt mig. nu har jag precis ätit mat, det blev krocketter och kött med bea-sås, mums.

blir nog hemma resten av kvällen, rätt slut efter gårdagen då vi dansade och hade kul som aldrig förr. men en sak är ju säker i allafall, om 10 minuter så sitter jag bänkad framför tv:n och kollar på tredje matchen mellan timrå-modo. hoppas att dom är taggade så vi kammar hem tredje segern. ne, nu ska jag kila ner och lägga mig i soffan och tagga. HEJA TIMRÅ!


puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0