måndag/tisdag

måndagen spenderades ju som sagt med elin nere i sundsvall, vi gick på stan och handlade, fikade och bara snackade. klockan fyra åkte tog vi bussen hem till elin, där vi åt och väntade på emma. senare drog vi iväg till matchen som började klockan 19.00.

matchen var mycket rolig att kolla på, vi spelade grymt i hela första perioden, och i periodpaus stog det redan 3-0. hv taggade till och fick in två snabba mål, men vi fortsatt kämpa och kunde trycka in två mål till. matchens clown var andreas jämtin som spelar i hv71, han var endast inne på planen för att bråka, och det fick mig att vilja skjuta skallen av han.

efter matchen drog vi hem till elin, där vi myste med film och cheesecake till cirka 04.00 då jag somnade som en stock. mycket trevlig dag :) och just det, jag köpte ju ett par strumpbyxor och en tight tröja med u-ringning fram och bak. döläcker enligt mig, slänger upp en bild på den. OCH JA jessica, jag vet att du ogillar folk som posar med sina outfits, men den här bilden tog jag för att ni skulle få se hur den satt på, för den ser inge vidare ut när den bara hänger på galjen :) MEN PUSS PÅ DIG ENDÅ JESSAN!

        
dagens köp: fodraltunika
Peace
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Köpte du tröjan på Gina? :)

2008-03-25 @ 20:57:46
Postat av: oliva

den e väl från gina??=D

2008-03-25 @ 22:06:01
Postat av: Anonym

stämmer :)

2008-03-25 @ 22:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0