söndag

image104har nyss kollat klart på andraavenyn, spännande. ska kolla på dom två andra avsnitten nu på svt.se. men innan det så ska jag kolla på tv vilka lag det blir nu i kvartsfinalen, mycket spännande eftersom att timrå kanske kommer att få möta MoDo. skulle vara skit skönt att slå ut dom i år, men samtidigt så kommer det bli väldigt svårt. jaja, ska bli kul att se vilka dom ska få möta. jaja, idag har jag och jessica mest lökat, spelat lite kort, legat i sängen, och ätit kebab. vaknade klockan 14:20, kändes jobbigt eftersom vi bestämt oss för att vi skulle kliva upp tidigt. jaja, men det är väl som vanligt då, sover alltid bort dagarna på lovet. buhu. nu ska jag springa till tv:n så jag inte missar något, hörs sen va!


puss och kramis!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hej jag har en tävling i min blogg, där du kan vinna
en header!

Om du känner att du är i behov av en ny header
så kan du ju vara med och tävla annars får du ha
en forsatt trevlig söndag! :}

2008-03-09 @ 20:45:20
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0