söndag

image129åh, älskar söndagar, nooooooot. man vill alltid ligga kvar och dega i sängen, men nu har jag varit så duktig så jag har klivit upp. ska nog snart ner och fika lite, och sen ska jag städa mitt jätte stökiga rum. gårdagen var helt okej, vi hade roligast när alla tjejer var hemma hos ellinor, och sen kom akad och basse och livade upp stämnigen lite mer. sen drog alla ner till olika ställen, men dom flesta hamnade nog på stan, och det är ju HÄR det tråkiga börjar, när alla samlas på big boy och sitter och är as pinsama och bara sitter där, hatar att sitta där så jag drog till pj med simon,patrik,kim och någon till, OCH DÄR VAR DET JU INTE ROLIGARE. någon satt och spydde på toaletten, och resten satt och snackade bara. skit tråkigt verkligen, men alla kvällar kan ju inte bli lyckade.

puss och kram


image130

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0