torsdag

o-k-e-j, nu har den efterlängtande gymnasiefesten varit. och jag ångrar att jag åkte ner dit vill jag lova. Allt började jätte bra, jag jessica och lina satt och drack lite hemma hos linda, i väntan på att klockan skulle bli 19.56 (då bussen skulle gå). på bussen träffar vi hela härnösand befolknad, typ. vi hade jätte roligt på nervägen och när vi kommer fram så drar jag, sofia, ylva, kim och ellinor på förfest hos någon emilia, där akad och co var. runt kl halv 10 så drar jag mot aveny där festen skulle vara, utanför träffar jag alla som jag åkte buss med, och dom säger att ingen av oss kommer att komma in pga det är alkohol test. men varför slutar det då med att ALLA kommer in, förutom jag linda och jessica? vaktsatan sa att jag hade varit för "otrevlig", AMEN TJENA. suck.. blir less bara jag tänker på det. jaja, slänger iallafall upp några bilder från bussresan.

          

puss och kram


Kommentarer
Postat av: ylva!!!

haha, lyckat malinn

2008-03-06 @ 15:18:06
Postat av: malin

ylva, tyst!

2008-03-06 @ 16:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0