onsdag

skola stan match

schööööön skolisdag idag igen, då måååå man ganska så mycket  vill jag lova. fler och fler börjar ta av sig legginsarna och nu merä går barbent, nu är det sommarkänsla på hög nivå! var även mösspåtagning idag för treorna, lucas såg ut att må vill jag lova, alla andra också såklart.

efter skolan blev det ens jätte snabbis på stan, drog även in på röda korset och fyndade ett par skor för 20 rikstaler, jätte gött.
sedan blev det till att slänga i sig maten för att åka och möta upp ett jäääääävust taggat lag. och precis som magen sa, så blev det ju stor vinst, 8-1 närmare bestämt = FORTFARANDE OBESGREDE! linn säger: wei

nu ska jag äta upp min fruktsallad, och sedan blir det till att soooova i en nybäddad säng (kärlek) he-he




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0