söndag

aha, då sitter man här igen då, dagen efter igår. he-he

lite seg idag känner jag, men sånna smällar man får ta ni vet. eh igår vart det ju som sagt party då, gick till hoffman runt 7 tiden, där det var massa folk, vi var där ett jävla bra tag, till tolv eller något sånt. jag hade svin roligt iallafall :)))) sen blev det stan, och runt 2 tiden blev det bigboy fooooh suuuuure, göttmos med strippe som jag fick av john, och bara så ni vet så är han bäääääst.

nu sitter jag bara här, nyss fikat.. och har calle i samma rum som sitter och skriker och håller på. men tur att någon sitter och underhåller han då, he-he. amen hörs va, ikväll kommer sandra hit och myser med mig :))) blir väl lite tjejsnack och götta, OCH SKA KOLLA PÅ SANNINGENS ÖGONBLICK. så jävla bra progge

peeaceeeeeee

image220

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0