16 november

tjooooo

sliten...ja just precis! sjukt slitenär jag idag, har somnat till 4 gånger under dagen vilket jag tycker är ASAJOBBIGT. har varit i sundsvall hela helgen, och precis som vanligt så blir det 2 dagars när man är med en viss malin olofsson. gårdagen var iallafall sjukt roligt, var först hos malin och drack lite, och sen drog vi upp till alex. runt 12 tiden drog vi ner på krogen och skakade lite rompa, och sen blev det tillbaka till alex för att efterfesta. folket säger att vi somnade runt 6 tiden, men jag vet inte...kanske det som gör mig så trött? eeheh

nu ska jag iallafall gosa ner mig i sängen och kika på 3 nya fräscha andra-avenyn avsnitt, YEEYEEY!!!!! bilder kommer väl upp imorgon eller någonting, 2 tired som sagt


smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0