4 november

heeeeeej!!

heheeh hade nästan glömt bort bloggen, sorry mates! lördagen vart iallafall lyckad, vi hängde ett par uppe hos brasse och festade, men till min förvånad så var ingen av karlarna utklädda,wtf?!?! eller john var väl någon typ av stureplanbrat, och dom andra hade väl på sig en tråkig hatt eller något. jag och dalla satt iallafall och tjillade med våra krullperuker, som senare på kvällen satt på andras TJOCKhuvuden.

drog sedan ner på gennys där jag förmodligen tappade min kära plånka....så jävla typiskt eller!???? puh.. och juste, dåligt besviken man blev då när man stötte på ett till brödernafluff par, JÄVLA WANNABEEEEEEEEEES, 100 procce att någon av dom läser min stora blogg...heh nat

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0