2 october

hej idioter

depp depp depp depp och depp... ni kan inte gissa vad jag har gjort! ne, precis.. jag har gått och färgat mitt hår rött, vad tänkte jag med egentligen? jo jag tror att jag tänkte att jag ville sticka ut lite, plus att jag faktist tycker att rött hår är snyggt.. men för i helve....tte! självklart går jag inte runt och flaschar med håret ännu, har haft mössa på mig hela dagen, hihihi jag är så mogisch! funderar dock på att färga om det till brunt igen, men ska ge det en chans.... satt imorgon ska jag komma ur garderoben och ta av mig mössan, vågar jag? hm...you tell me

äsch, tröst käka lite nu till modo-timrå matchen kanske? ehhh, JA

ciao

Kommentarer
Postat av: marlin

du är säkert AS snygg :D

2008-10-02 @ 19:18:06
Postat av: Malin d

Gere, sjukt snyggt med rött hår! =)

2008-10-02 @ 23:49:49
URL: http://malleysi.blogg.se/
Postat av: sandra

såg dig, du passar i det ju=)

2008-10-05 @ 16:59:08
URL: http://ssofiesandra.blogg.se/
Postat av: amandaw

KNÄPP EN BILD VAAAAAAA

2008-10-08 @ 09:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0