10 september

TJENIXENZ!

what a day, helt slut! sov i sundsvall i natt med den från M-ÅNGE,  tror vi somnade klockan halv tre inatt, så man är ju lite trött nu..typ! igår var vi några classmates på bio, våra älskade lärare sara och jenny var också med såklart....försökte bjuda på lite popcorn med hopp att få höjt betyg i engelska, men it didn't work! nu har jag nyss blivit av med kim *YEY*...ehe..så nu väntar jag på att jessan ska komma istället.. herrå småskjärtar!

utan smink med vinden i håret, i en varm bil på väg mot yran..det är då jag känner mig som snyggast! och nej.. jag har inte spottat snus i motvind, det är bara mina söta fräknar som ni ser!
 

Kommentarer
Postat av: Jennie C Beijar

KAN VI INTE KÖPA BILJETTER TILL HÅKANS KONSERT I SUNDSVALL 12/11? :D :D

HAN UPPTRÄDER PÅ STADSHUSET!!!

2008-09-11 @ 11:23:14
Postat av: mallzor

jag vet jag vet! funderade på det jag också :))))

2008-09-11 @ 16:05:50
Postat av: Jennie C Beijar

vad väntar vi på?

2008-09-12 @ 13:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0