11 september

eh..hej!

puhhhh, haft träning idag, så har nyss tvättat bort lökarna under armarna..schöööönt! är lite deppri förstår ni...det är nämligen en avgörande match på lördag, vinner vi så är seriesegern spikad....MEN självklart fick inte jag spela, jävla förskylnings helvette..kommer nog inte ens hänga med upp och kika, kommer att vara 2 nervös, och det kommer bara påverka alla andra....man måste ju tänka på någon annan än sig själv för en gång skull, ehe! MEN VI SKA FAN PISSA PÅ DOM! 

nu ska jag ner och proppa i mig några bullar, min käre pappa hade nämligen bakat när jag kom hem idag! blir en bra kvällsfika det.. nä, det här håller inte! ska gå och tröst käka litt nu.

HEJ PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0