12 september

hej bebisar!

VET NI VAD JAG GJORDE IDAG?!?!? kammade den där satans töntiga mittbenan idag igen, och drog självklart på mig en töntig outfit också....tihi är så stolt över mig själv! dock skippade jag dom där jävla flätorna som jag hade förra gången, dom låstnade ändå bara.

och ja.. här sitter jag och filosoferar! väntar på att få lite käk i magen, sen ska jag kila på jobbet dirren såklart, VAD GÖR MAN ANNARS PÅ EN FREDAG KVÄLL!? heh... men ni får ha en riktigt 3vlig kväll, och för alla 94/93or som ska på gymnasiefesten, glhf!

 

Kommentarer
Postat av: sofia

vart jobbaru?

2008-09-13 @ 00:15:34
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: mallz

på televinken, ehehe satsar stort ;)

2008-09-13 @ 00:29:05
Postat av: .

looks good!

2008-09-15 @ 07:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0