2 september

jag har märkt att jag har ganska svårt för att vara seriös på bilder nu för tiden...

mmmm....schööönt! nyss duschat, efter att ha stått utomhus i en 1,5 timme och kollat på samhälles nollning, mycket underhållande. synd bara att vädret förstörde allt, men som sagt..det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder :DD och på tal om kläder, så var ju en av tävlingarna det omtalande klädsträcket. man ska alltså, så snabbt som möjligt, bilda ett sträck med alla i lagets kläder. tråkigt bara att det finns några trorrizar, om jag får säga det själv, som bara springer bredvid och skrattar, men jag förstår dom på ett sätt..men vissa bjöd ju på sig själv iallafall, det var FUN att se :DD vi blev ju aldrig nollade när vi började i ettan satteeeee, jag ska egentligen bara knipa!

annars har det inte hänt så mycket idag, bara tjilllllllat på skolan


  

Kommentarer
Postat av: jenkan da man

malla ditt jävla as, kan vi ses snart?

2008-09-03 @ 21:33:32
Postat av: Anonym

INTE om du ska ha den tonen mot mig!!

2008-09-03 @ 21:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0