22 september



hehehhej!

ååhh, helvettes jävlar vad ont jag har i käften min! har spännt tandställningen idag, samt att dom satt dit några fler äckliga jobbiga satans saker. så nu skaver det som bara fan, och det bara drar i tänderna! buhuhu cry me a river..om jag skulle ramla ur sängen inatt eller något, så skulle BERGIS mina tänder ramla ur, så lösa är dom....snyft!

förövrigt så har dagen bara varit skit, har egentligen sovmorgon till halv 12 på skit-måndagar, men jag skulle ju självklart upp tidigare för att jag skulle till skit-tandläkaren för att fixa skit-tandsällningen, sen vare upp till skolan för att börja skit-jobba, sen skulle jag ner till skit-bussen för att komma hem och försöka tugga maten med mina skit-tänder, sen bar det iväg till skit-jobbet (som egentligen är ett skit-bra jobb), och där satt man..och skulle försöka skit-ringa och skit-sälja massa skit-saker när man inte ens kunde snacka med skit-käften...åh jävla skit!

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0