29 september

hej tjocknackar

sitter här och målar mina naglar, vad fina dom blir...eheh not! min dag har varit slööö med 3 ö:n, började halv 12, drog hem klockan 2, FINE! mötte upp mimmi och hennes kompis på stan, vi drog och käkade pasta på rutiga, sen kom kim och gjorde mig sällskap till klockan 5 då jag skulle jobba. på rasten gick jag sofia och johan och köpte karra, SATAN  VAD LÄNGESEN JAG ÅT DET...gott vare iallafall!

nu väntar jag på att få veta vem som åker ut ur idol, hoppas min älskade Loulou stannar kvar bara, gorumpan min!!! raaoowff!!! och justeeehhh, innan jag drog till skolan imorse så knäppte jag några bilder på snorungarna, dom var så söta i sina tjocktröjjor....naw ehe

 

Kommentarer
Postat av: sofia

Fina kort du!=)

2008-09-30 @ 02:44:50
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: du vet nog vem

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH JAG DÖR <3<3<3<3

2008-10-02 @ 10:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0