4 september

hej alla mina 1000 läsare!

VAD HÄNDISCH? eh, jag har iallafall nyss duschat efter mitt första träningspass på 2 veckor, eh..jobbigt? men trrrraoru.. men det var faktist en ganska underhållande träning idag, mitt i tränigen ser vi nämligen en karl med två hundar som är ute på en promenix, inte nog med att han var ful.. han var även full också! det tog väl han ungefär 15 minuter att gå från elljusspåret och till gångvägen, och när han väl kommer fram dit..så ramlar han självklart ner i ett dike! stackars hundjävlar!

men ja.. som vanligt så har jag ju ingenting att skriva om, trots att jag bara skriver ett inlägg per dag(?).. och jag tänker inte bli någon fakking stinalee som uppdaterar bloggen var 5e minut satteeee.. men iallafall, igår testade jag på den här satans mittbenan som ALLA passar så jävla bra i, mer huuuuuuur ska jag kunna passa i det som? mittbena har väl alltid varit en TÖNT frilla, och jag ser ju redan ut som en tönt i min satansrälshelvete.........plus att jag får ju en sjukt lång panna, så jag ser ut som en av medlemmarna i dom 3 vännerna och jerry! men jag trivdes ganska bra i det, så jag får väl se om jag kommer att ta på mig någon töntig outfit någon dag och kamma den där jävla mittbenan igen..

helvetes jävlar vad jag svär...coolt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0