21 april


idag körde jag på min nya tröja, älskar stora (och framförallt) randiga tröjor!


till och börja med, grattis till Moa som tog körkortet idag.. det förklarar ju varför du inte var på skolan igår och idag, he-he. helvete vad alla tar körkort nu, man känner sig lite efter. men det är jag ju egentligen inte, fyller år i september och jag kör för fulla muggar ute på gatorna nu, härnösands gator är med andra ord inte säkra längre.

nurå? har nyss käkat, tänkte lira lite G5 nu, haha satan vad nördig jag är. men det är roligt, jävligt roligt..speciellt igår när jag tok pissade på Micke när jag mötte honom, men han körde ju över mig i yatzy istället satt, 1-1. ikväll blir det träning, mycket roligt.. såg även att dom hade lagt upp interjuven på älgarnas hemsidag som jag gjorde igår. himla trevlig klubb det där må jag säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0