9 april



hellu, bara jag som tyckte det var sjukt skönt att sova ut idag? välbehövligt vill jag lova.. aha, vad blire ikväll då? det var iallafall tänk att jag och emmlan skulle dra ner till sundsvall och festa, men blev ändrade planer för mig. ikväll blir det mys ute i älandsbro med sofie och sandra. sofie är ju hemma från karlskrona nu, satt måste ju passa på att mysa lite med henne också. och imorgon blire jobb, rätt skönt att ha kommit igång igen.

...mhm jag är iallafall fortfarande sjukt irriterad över gårdagens händelse, fick nämligen veta att jag inte längre kommer att ha nr 9 i fotbollen? jag har alltid haft det? men nu när vi har fått nya brudar i laget så blev det tydligen ändring på det..brukar oftast vara så att om det kommer in nya spelare i laget så brukar dom få ta dom tröjorna som är över? men icke... but hey, är det så det gå till så visst - fine!

Kommentarer
Postat av: sofie

Malin, inte karlskrona! KRISTIANSTAD : ) hihi .

2009-04-10 @ 11:57:33
URL: http://sofienorlanders.blogg.se/
Postat av: malin

same same but diffrent sofie ;)

2009-04-10 @ 13:43:08
Postat av: malin

different*

2009-04-10 @ 13:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0