17 augusti


puh, vilken jävla träning idag. mycket svett och riktigt bra tempo, precis som det ska vara. nyss kommit ut ur duschen och nu njuter jag av mig banan och jordgubbs smoothie, sjukt gott.

tidigare idag så var jag linda och malin på waynes och tryckte en ceasar sallad, efter det så drog vi till badhuset där vi lirade minigolf, och självklart så vann jag. uscha, jobbigt att vara bäst, hehe... sorry jonsson! sitter och väntar på att dallan ska komma in på msn, känns så jävla jobbigt att inte få träffa henne, skulle ju egentligen ha åkt till henne i fredags.. men maria vart sick så det blev inge av. funderade ett tag på att åka till turkiet eller något i veckan istället. men det sket jag i, missar för mycket i fotbollen på en vecka, och ärligt talat så skiter jag om jag är brun eller inte tills skolan börjar, är faktist inte så desperat. så för att få komma bort från härnta så funderar jag istället på att dra till stockholm med brudarna på fredag, men fåse.

nu väntar jag på att lindis ska plocka upp mig, ska slagga där..för imorgon ska vi till birsta och shoppa :))

sssschmek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0