17 december



jobbjobbjobb och jobb. damn vad less jag är på att jobba, dags att byta jobb kanske? mhm läju, dock stört svårt att hitta ett jobb där jag kan jobba samma tider som jag gör nu. så läju ska vänta tills efter studenten innan jag byter..eller?

var en slapp dag på skolan idag, sydde klart lite saker som vi håller på att sy till ett gäng som ska göra en teater. sen efter lunch så satt vi bara i soffan och mådde. vi var även nere på bikbok efter lunchen, dom ska ju stänga i sundsvall så det är 50% på hela sortimentet. tråkigt att man inte hade med sig bankomatkortet då, hehe. får dra ner imorgon och kolla om det finns något kvar.

nu ska jag jobba sista 30 minuterna, sen hem för att kolla på PH! can't wait..mehe


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hur är det att jobba som telefonförsäljare? Funderar på att söka nått liknande själv bara för att ha något lixsom.

2010-01-19 @ 14:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0