11 januari

hallåja

nyss kommit hem från träningen i timrå, blev en rätt lugn träning vilket jag tyckte var jäääävligt schööönt eftersom det var utgång igår. vi förfestade hos emmlan som nu mera är 18 jordsnurr, (bara 9 månader kvar för mig, eheh). jag hade schuuukt trevligt hela kvällen, runt halv 1 drog vi på svenssons och skakade lite rumpahhh och sen blev det nattkäk på biggan. längtar ganska mycket tills subway öppnar så jag slipper käka hamburgare varje helg

nu blire till att platta krullet och åka ut till emmlan för att rensa hennes kak-bord. herråååhhh

OCH JUSTE..TWILIGHT ÄR DEN BÄSTA FILMEN JAG HAR SÄTT....NY KÄR?????


Kommentarer
Postat av: Sofia

Aah, kanske jag ska göra det då! :D den verkar sjukt bra!

2009-01-13 @ 22:31:35
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: sofia

"Malin går andra året på sundsvallsgymnasium där hon pluggar mode/design. På fritiden tycker hon om att spela fotboll och att umgås med sina vänner. Have it / M "



hehe såg det nu! sorry (:

2009-01-16 @ 11:51:52
Postat av: mallz

hahah men what?

2009-01-17 @ 21:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0