26 januari

ÅÅHHHH SJÄLVMORD SNART!

är man nå less eller? skulle till tandläkarn idag för att spänna tandställningen, jag hade hoppats på att det skulle bli den sista. jag hade en bild framför mig i huvududet att min älskade tandläkaren Bernt skulle säga nått i stil med - jadu stumpan, nästa gång du kommer hit så får du ta ut den! men vafan trodde jag igentligen? det började ju bra iallafall, han sa att det såg mycket bra ut....MEN, han ville ge lite mer tid till att försöka fixa till mitt bett, vad fan är det för fel på mitt BETT helt plötligt? åhh kill me

jag har inte tidigare brytt mig om min äckel räls, men nu när tänderna är raka så kan dom väl fan bara dra ut den jäveln?!?!? snart tar jag fram en tång och tar ut den själv.....

ska gå och skära mig armarna nu! herrå


Kommentarer
Postat av: Madeléne

hahah fan va jag älskar din blogg Malin!! :D

2009-01-27 @ 19:44:48
URL: http://madelenenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0