7 januari

hej kkkkkompisar!

nys kommit hem från träningen, vi har börjat att träna brottning/fys med fotbollen nu, schuuuukt jobbigt vill jag lova. men det är inte därför jag skriver nu faktist, det är nämligen så att mamma klagar lite på mig att jag skriver för mycket om alkohol i min blogg, hihi hon är så lustig min mamma.. kanske är det så? mamma tycker att jag ska dela med mig lite mer om mina känslor i bloggen, skriva om när jag är ledsen and so on, hahaha. just därför tänkte jag skriva om ett problem som jag har, det handlar dock återigen om alkohol (A)

jag tror nämligen att jag är allergisk mot sprit eller något, sen jag var i österrike så har jag börjat fått röda utslag på armar bröst och ansikte VARJE gång jag dricker, hahah det är så sjukt fult.. kanske ska tagga ner lite? eller njaa... emmlan fyller ju faktist 18 pannor i helgen = fest, sen är det ju smulans tur att fylla 19 nästa helg..satteee, ja vad troru mamsen, blire fest? det blire

 
så här såg jag ut i en vecka i sträck i vemdalen..typ

Kommentarer
Postat av: rosanna

Där har vi de! alkoholen!

kanske tillochmed bara är alkoholen från Österrike?:O who knows!

Och glöm inte, om prick en månad äre jag som blir 18 panner=D och iomed det, här får du din VIP-inbjudan! :Dhaha

2009-01-07 @ 22:26:49
Postat av: malin

njaa, fåse va rossan! det blir ditt uppdrag att ringa och peppa mig varje dag i en månads tid nu!

2009-01-08 @ 09:47:20
Postat av: rosanna

Men vad nu? de brukar väl va du som peppar mig! vad jag vet så är du alltid pepp!;)

2009-01-08 @ 18:33:36
URL: http://rosannascharin.blogg.se/
Postat av: robert

nykterist?

2009-01-08 @ 20:24:23
URL: http://robertlindstahl.blogg.se/
Postat av: Robert

ja fan varje dag!

2009-01-08 @ 22:42:22
URL: http://robertlindstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0