27 mars

viktigt, svenska lektionen på GA blev tydligen inställd, så nu sitter vi i datasalen och väntar på att få gå bort till järnvägsgatan och sy. ikväll blir det vad? är krasslig satt blir nog lugnt iallafall, får se om jag pallar gå upp imorgon för att följa med till övik och kolla på cupen, men det kanske är bättre att bara ligga hemma? hm, får se. btw så fick jag ett samtal igår från john som ringde och frågade varför jag och emelie går runt och myttar om att vi hade regn en vecka i thailand, 4e personen som säger så nu! bra att ni andra vet bättre än mig och emelie som var i thailand, puss på er jävla bittefittor :D

 


vad bra att john och eva hade soligt väder iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0