12 november

...som vanligt så har jag svårt att sova! förstår inte vad det sitter i? det är ju inte så att jag har sovit bort hela dagarna så att jag istället har svårt att sova på nätterna. tvärt om, har ju börjat jobba 9 hela veckan, hm. hur som helst så har jag haft fullt upp idag, jobbade mellan 9-5, och det gick jätte bra idag också. på lunchen så var jag malin maria och by och käkade lunch på wirströms, blev sushi. FY satan vad äckligt det är, aldrig mer säger jag bara.. haha. efter jobbet drog jag och sandra ut till älandsbro för att käka tacos med hennes föräldrar och planera lite inför andreas födelsedag. sen drog vi direkt från älandsbro till träningen som var i 2 h idag, riktigt skönt.

nu ligger jag här, nyss kikat på andra avenyn. och ska väl försöka sova? börjar ju 9 imorgon så är väl lika bra :)

Kommentarer
Postat av: nordinen

men helvete gillade du inte sushin!? maalin!! jag och by satt och mådde när vi åt, galet gott ;D

2009-11-12 @ 16:25:32
Postat av: malin

neee fyfan, och det gjorde ju inte saken bättre att vi fick vänta 30 min på maten. upp en grej...sen gav jag resten till tova :D haha

2009-11-12 @ 22:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0