6 november

chacha bloggeeehhhn

nyss kommit hem från sundsvall där jag har firat min älsklings malin som äntligen fyller 18, känns lite konstigt dock... hon har ju varit 22  år hela det här året, he-he. vi käkade mat på allstars (gamla olearys) med alla brudarna, vi var nog runt 13 pers och var vädligt högljuda. hehe, stackars dom som satt runt om oss. var lite tråkigt dock att jag och emelie var tvungen att åka hem redan nu. men var ju tvungen eftersom emelie ska till stockholm imorgon, och jag ska ju jobba...får se hur det går dock, har så satans mensverk satt läju inte palla sitta på jobbet i 6 timmar..men det är lindström som jobbar, och han brukar förstå mig satt :)

förövrigt så är dom här vrålsnygga skorna mina nu, köpte dom när jag var i stockholm förra helgen..kändes dock lite tungt eftersom dom inte var dom billigaste skorna jag köpt......men vafan..lätt värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0