1 oktober



åhå..känner mig som en ny människa!

sitter i lindis nya lägga nu och softar, ska sova här inatt. kom hit runt 6 tiden och kikade läget lite, sen drog jag upp på gymmet och tränade. och ni vet vad man gör efter man har tränat? DUSCHAR, så ja.. jag var den första som fick duscha i lindis nya dusch. känns ju fantastiskt bra om jag får säga det själv..hihi. kan ni förstå att lindis har flyttat hemifrån, hahah. trodde det skulle ta minst 5 år till innan hon kunde ta tag i sitt liv (förlåt linda). men ja, nu sitter hon här med egen lägenhet och tillochmed ett JOBB. helt otroligt, så stolt över henne, he-he.

nu ska vi göra oss en smoothie och sen ska vi baahh må. gruvar mig dock lite till imorgon, har ju så sjukt långt till bussen lixom.....för busshållsplatsen är ju inte utanför dörren eller så, mehe.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0