14 september

puh..vilken jävla födelsedag jag har haft! riktigt nöjd är jag, har fått skit fina presenter som jag blev svin glad över :) inte nog med det...så fick jag ju 16 karlar som sjöng för mig i matsalen, som jag nu i efterhand skrattar åt...men då...då ville jag bara skjuta den jäveln som låg bakom allt. och vet ni vem det var?! MIN MAMMA... hon började nämligen jobba 5 imorse, så hon sjöng aldrig för mig imorse..något som jag typ blev ledsen över, haha.. men hon ville gottgöra mig, så hon bad min käre kompis (emelie) fixa massa killar som skulle sjunga för mig i matsalen, så emelie snackade med rosanna (som förövrig känner hela jävla hedbergska) som fixade alla karlarna, haha.

först när jag såg Gatugård först i ledet så började jag typ skratta, men han var ju inte ensam som sjöng tyvär.. hahah, tack mamma. he-he


en chockad och generad malls..haha


Kommentarer
Postat av: carro

hah, sköna grabbar xD

2009-09-15 @ 16:43:24
Postat av: rosanna

allt för dig min vän;)

2009-09-15 @ 19:07:07
URL: http://rossiiii.blogg.se/
Postat av: mamma

Den sången kommer du sent att glömma:)

2009-09-16 @ 19:04:51
Postat av: camilla

fyfan asså jag hade bleve as generad :P

2009-09-19 @ 11:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0