4 september

puh..satan vad trött jag är! nyss kommit hem från jobbet, och det gick faktist bra, trots att jag är trött som ett as. nu ska jag snart äta kräftor med mamma och henke, och efter det ska jag iväg och umgås med maria och co, ska bli trevligt.

åh juste, köpte en jacka idag. antingen så älskar man den, eller så hatar man den. den är egentligen inte min smak, men jag rådiggar den verkligen. har alltid tyckt att päls har varit snyggt, men tycker att det är förmycket med en hel päls jacka, så när jag såg den här igår så var jag bara tvungen att slå till. gräddvit och päls på kragen, som förövrigt även går att ta bort. så om jag lessnar på det så är det bara att ta bort skiten =) haha!

 

later


Kommentarer
Postat av: Camilla F

skitfin!=) vart hittade du den?=)

2009-10-18 @ 11:31:47
URL: http://camillafreed.blogg.se/
Postat av: camilla freéd

skitfin!=) vart hittade du den?=)

2009-10-18 @ 11:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0