7 september

alltså den där blondinbella.. hon är fan helt fantastisk! läste nyss hennest senaste inlägg "Älska dig själv", och ja.. undra hur många brudar som läser det där och verkligen tar till sig av det hon skriver, jag tror att det är många.

"Man har två val, antingen så väljer man ett liv där vikten är allt. Där vardagarna består av att följa olika dieter och tänka på vad man äter och få ångest för allt som sväljs......" och blablabla. hon har ju så jävla rätt! åh..hatar att erkänna att andra har rätt, he-he.

..och nu över till något helt annat! haha min mamma är underbar, hon har lyckats förstöra hennes mobil, vattenskada eller nått sånt. så jag sa åt henne att jag visste flera som hade fått mobilen att fungera igen genom att lägga den i ugnen på x grader (tänker inte erkänna hur många grader jag sa), men för att vara säker så bad jag henne ringa maud eller emelie. när jag kommer hem från träningen så är hon svin pissed, hon hade lagt in telefonen i ugnen på 100 grader = den smälte. haha, så nu är hon lite grinig... säger som emelie, undra vems gener jag har fått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0