11 april

okej, det finns inte ORD för hur jävust bra hoffmaestro var live.
galet! kvällen började iallafall jävligt bra hemma hos björn där vi var ett skönt gäng som förfestade. efter mycket sång,dans och godricka så drog vi ner på krogen för att kolla på gudarna. och som jag sa, dom var grym. allt var perfekt, tills jag ramlade av massa knuffar från resten av publiken. med blodiga knän, söndriga strumpbyxor och en blodig skjorta hjälpte emelie mig till personaler så dom fick plåstra om lilla mallz. när jag sitter där inne så får jag för mig att ringa pappa, men då märker jag även att jag har tappat bort min mobil (som jag förövrigt har haft i typ 3 månader?).

så kvällen slutade alltså mindre bra.

nu ligger jag i sängen och funderar på att sova, kan behövas? tänkte slänga in lite bilder från kvällen också, MEN JUSTE....bilderna är ju på mobilen. suck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0