18 augusti

puh, ännu en arbetsdag avklarad. och fan så roligt det är med ett nytt jobb, när man till och med hoppar över rasterna för att istället få jobba, ja..då tycker man att det är roligt. men det tar väl bara nån vecka så är jag väl dö-less. men just nu tycker jag att det är väldigt roligt iallafall. dock så är jag helt slut varje dag efter jobbet eftersom det är så mycket ny information som ska dunkas in i min lillhjärna. som igår, då kom jag hem klockan 5 och skulle äta. åt jag? nej. jag somnade strax efter 5 och sov fram till 9, snacka om att vara slut körd.

jaja, nu ska jag dra på mig springbrallorna och ge mig ut på vägarna och försöka springa, hoppas att foten är fit så att jag kan träna fotboll imorgon. sen får jag se om jag myser med brudarna eller om jag bara går hem och dör. gissar på det sistnämnda.


Kommentarer
Postat av: lindis

på lördag äru min i alla fall <3<3<3<3<3<<3<3 mjaaooouuu!!

2010-08-19 @ 20:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0