3 augusti

åh, jag är så himla trött. 2 utbildningsdagar på nya jobbet har gått, och jag är redan helt slut i hjärnan. hur kommer jag då vara den sista veckan? vi har ju utbildning i typ 2,5 vecka innan vi börjar jobba, det är väldigt mycket som ska läras och tro mig, det är inte lätt att få in all information när man sitter i 8 timmar och få höra så mycket nya saker. dock har jag ju ett litet försprång eftersom jag tidigare jobbat med försäljning, så jag kan ju det mesta. men all information om system och allt, kill me. men det är riktigt roligt att lära sig nya saker, så jag ska inte klaga. jag tror att jag kommer trivas jätte bra med det nya jobbet :)

nu sitter jag och väntar på att dallan ska ringa, vi är några som ska åka och bada och grilla i åmsjön, mysigt va? ja.


trött? less? sliten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0