8 december

ahhhh, segaste dagen på jobbet idag. jobbade 12.30-21.15 passet, även kallad mördarpasset. var iallafall förbi hos farmor på lunchen och lämnade en julklapp, svängde sen förbi mormor och lämnade en till henne med.

2 arbetsdagar kvar nu, sen är det över för ett tag. och bara så ni vet, så kommer jag inte bli förvånad om tåget mellan sundsvall-stockholm blir inställt eller försenat på måndag = vi missar flyget. så OM det händer, så behöver ni inte håna mig..för jag har en känsla av att detta kommer att hända. NE, det får fan inte hända.

imorgon blir det iallafall jobb och sen ska jag försöka inhandla det sista inför resan, så man får det överstökat. det är ju förövrigt sjukt kul att ALLA är svin peppad inför lördag, våran sista utgång innan vi drar. tjena fyllecell och magpumpning? hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0