7 juli

haha jag älskar fan mig själv, anna på kontoret är jätte bra på att skaka rompa. så vi sitter och lyssnar på låten skaka rumpa med sean banan, samtidigt som hon försöker lära mig. när jag precis börjat lära mig så börjar hela kontoret att skratta, då visar det sig att min chef/coach står bakom mig när jag tokskakar på rumpan. vad är det för fel på mig egentligen? haha, äsch. jag tror att det bara bevisar hur peppad jag är för att åka ner till sundsvall nu för att festa. jobbar i 1,5 h till nu sen åker jag och hämtar upp dom andra brudarna, sen åker vi. så vi hörs efter helgen.

3 bilder från förra årets gatufest.





Kommentarer
Postat av: Leia

härliga bilder:)

2010-07-19 @ 15:01:53
URL: http://novembervind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0