1 mars

helgen - grym
maskinen - grym
timrå vinst - grymt

jag mår fan bra idag alltså! dagen har varit sjukt rolig också, vi ännu en guldtrofé tävling idag. den bestod av 3 tävlingar - pulkarace, snöskulptur och bästa klädsel. vi måste fan vinna bästa klädsel, annars skjuter jag mig själv. vi var utklädda till dom 101 dalmatinerna och marlin var cruella devil. pulkaracet gick dock lite sämre, jag och lollo kom knappt över startlinjen. hahah men roligt var det.

något som också var jävligt roligt var att jag och marlin sedan gick på stan en snabbis, och inte fan orkade jag tvätta bort mina prickar i ansiktet? och inte fan brydde sig malin om att hon såg ut som en häxa? NOEP, några snea blickar fick vi iallafall, men vi gillart.

dagen avslutades med timrå match där det blev vinst....och ja, nog för att peter forsberg är en jävligt bra hockeyspelare...men vilken jävla FJOLLA han är. ha-ha












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0